fbpx
virtuix-omni-gdansk
Omni wyprodukowane przez firmę Virtuix jest pierwszą na świecie bieżnią wielokierunkową pozwalającą na poruszanie się w wirtualnej rzeczywistości za pomocą własnych nóg, w zupełnie naturalny i intuicyjny sposób.Możliwość chodzenia i biegania w 360º daje nieporównywalne z niczym zanurzenie się w akcji! Bieżnia VR Omni jest skonstruowana w oparciu o najnowsze rozwiązania z rynku VR. Pięcioletni proces udoskonalania sprawił, iż poruszanie się jest niezwykle realistyczne i dopracowane do perfekcji. Zespół inżynierów nieustannie pracuje nad polepszeniem głównego produktu oraz wspierających go akcesoriów. Celem tego rozwoju jest umożliwienie dostarczenia użytkownikom rozrywki i emocji na jak najwyższym poziomie.
bieznia-gdansk

BIEŻNIA OMNI

To najważniejsza część całego zestawu. Jest ona kontrolerem, który pozwala na naturalne poruszanie się w świecie VR. Użytkownik wchodzi do środka bieżni i może po niej biegać, a jego ruchy przenoszone są do gry. Zakrzywiony kształt podłoża pozwala na bardziej naturalne poruszanie się gracza. Tak jak przy normalnym chodzeniu chodząc w Omni obciążamy nogę wykroczną, co powoduje, że stopa samoistnie ześlizguje się po podłożu imitując naturalny chód.

bieznia-vr

PASY

Pasy wkładamy do środka obręczy na wysokości bioder. Pozwalają na wygodny obrót użytkownikowi, który się porusza w bieżni Omni. Pas stabilizuje i ubezpiecza pozycję podczas biegania. Odczytuje również pozycję gracza w bieżni i przesyła ją dalej do komputera. Pozwala to określić czy użytkownik idzie do przodu czy się cofa oraz umożliwia rozdzielenie ruchu głowy (czytanego z gogli HTC) od ruchu tułowia. To właśnie dzięki pasom możemy się poczuć jak na westernie i biegnąc w jednym kierunku strzelać “na bok” (w trybie De-coupled). Dzięki Omni możemy uzyskać niezwykle wysoki poziom immersji!

buty-vr

BUTY

Buty są specjalnie zaprojektowanym obuwiem, które pozwala poruszać się w Omni w możliwie najbardziej naturalny sposób. Odpowiednio ślizgając się po podstawie bieżni możemy spokojnie chodzić, cofać się, wykonywać krok na bok, a nawet biegać! Wszystko to jest możliwe dzięki specjalnie zaprojektowanym podeszwom, które mają poślizg idealnie dobrany do poruszania się.

trakery

CZUJNIKI RUCHU

Zwane również trackerami – odpowiadają za analizę ruchu stóp użytkownika. Jest to para niewielkich elementów dołączanych do butów w odpowiednio umiejscowionych gniazdach. Sygnał z czujników przesyłany jest bezprzewodowo do odbiornika umieszczonego w bieżni i stamtąd przenoszony jest do komputera, który analizuje ruch stóp gracza i przenosi go bezpośrednio do uruchomionej gry lub aplikacji.

 
Bieżnia jest przystosowana do obsługi osób od 140 do 195 cm wzrostu oraz do 130 kg wagi.

Bieżnia cechuje się bardzo wytrzymałą konstrukcją, dostosowaną do masowego wykorzystania na eventach, czy w placówkach stacjonarnych takich jak salony VR, parki rozrywki lub galerie handlowe. Jej innowacją jest brak elementów ruchomych, które mogą ulec łatwemu uszkodzeniu – solidne podłoże oraz wytrzymała obręcz. Bieżnia nie obsługuje skakania oraz przykucnięcia – ze względu na stabilność i bezpieczeństwo użytkownika. Umożliwienie tego typu manewrów wymagałoby zwiększenia liczby ruchomych elementów bieżni a co za tym idzie – zmniejszone podparcie dla osób, które biegną w środku.

W naszym studio posiadamy wszystkie dostępne tytuły w trybie singleplayer.

Niestety do trybu mulitplayer potrzebne są conajmniej 2 bieżnie.

CORE DEFENCE

THE EXORCIST: LEGION

VINDICTA

KARNAGE CHRONICLES

AFFECTES: THE MANOR

RED OCTOBER

PRIMORDIAN

BULL RUNNER

DREADHALLS

THE BELLOWS

VRZ: TORMENT

PROJECT GHOST

NATURE TREKS

QUELL 4D

TRAVR TRAINING OPS

TRAVR SHADOW OPS

BOW MASTER

COIN RUSH